iWork is na, een beta periode voor een geselecteerde groep, nu voor iedereen beschikbaar. In het officepakket van Apple, nu voor alle iCloud gebruikers beschikbaar.
Hoe werkt iWork in iCloud?
Wanneer je iWork-documenten aanmaakt op een iOS-apparaat waar iCloud op geïnstalleerd is, verschijnen de documenten automatisch in iCloud iWork en op uw andere iOS-apparaten waarop iCloud geïnstalleerd is. Je iWork-documenten verschijnen ook automatisch in iWork-apps op je Mac als deze OS X v10.8 of nieuwer heeft en is ingesteld voor iCloud. Als je een Mac heeft met OS X v10.7.5 of een Windows-computer, kun je de documenten up- en downloaden.
Welke bestanden kan ik gebruiken?
iCloud iWork werkt met deze documentsoorten: iWork ’09 (Keynote, Pages of Numbers), Microsoft Office (Word, Excel en PowerPoint), plain text en CSV.
Hoe maak je dan i-Work documenten aan?????????
Kan ik ickoud gebruiken als ik zowel Office 2010 als Office 2013 op de computer heb draaien?
Ja hoor geen probleem